Autor:
erakogu

UTMEC: Teaching the unteachable

Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond korraldab esimest korda rahvusvahelise õpetamisteemalise konverentsi „Teaching the unteachable“. Konverentsi keskmes on õpetamisoskused arstiõppe eri kontekstides, eriti suhtlemise õpetamine ja simuleeritud patsientide kasutamine, aga ka õppe struktureerimine. Samuti räägitakse sellest, kuidas õpetada kiires töökeskkonnas, juhendada praktikanti või residenti ning hinnata praktilisi oskusi.

Arstiteadust õpetatakse Tartu Ülikoolis selle asutamisest alates ehk aastast 1632. Selle ajaga on muutunud nii õpetamise sisu kui ka vorm. Õppevorm ja selle meetodite areng esitab õppejõududele järjest suuremaid väljakutseid. Patsientide teadlikkuse suurenemine ja ootused on praktikute jaoks aina suurem katsumus.

Selleaastasel konverentsil tutvustavad nii Eesti praktikud-õppejõud kui ka Ameerika külalised meditsiini õpetamise tõenduspõhiseid lähenemisi. Konverents on praktilise suunitlusega: muu hulgas on töötubades võimalik avastada meditsiinikeskse suhtlemise ja teiste teemade õpetamise ajakohaseid meetodeid.

Kahepäevasele konverentsile on oodatud meditsiinivaldkonnas õppivad, õpetavad, juhendavad ja koordineerivad, aga ka praktiseerivad meedikud. Oodatud on ka koostööpartnerid, näiteks sotsiaaltöötajad, psühholoogid ja füsioterapeudid, kellel on huvi teada saada, kuidas tõhusamalt õpetada ja mil viisil rakendada tänapäevaseid õpetamisoskusi.

Konverentsile registreerimine on avatud kuni 12. maini või kuni kohtade täitumiseni.
Registreerumise tasu: kuni 31.03. 49 eurot, kuni 30.04 59 eurot, kuni 12.05 79 eurot.

Registreeru

 

Konverentsi programm

Kell

24. mai

10:00–10:30 Kogunemine
10:30–11:00 Avasõnad: Aune Valk, õppeprorektor
11:00–12:00 I ettekanne: Nancy Weigle “Medical Education at Duke”
12:00–13:00 II ettekanne: Jonathan Fischer "Framework for Communication Skills”
13:00–13:45 Lõuna
13:45–15:15
Paralleelsessioonid

I sessioon:

Nancy Weigle

"Teaching in a fast-paced environment"*

 I sessioon:

Jonathan Fischer

"Teaching communication skills at the bedside"*

I sessioon:

Ruth Kalda

Motiveeriv intervjueerimine – „ miks?“ asemel „kuidas?“" **

I sessioon:

Anu Sarv, Helen Reim

"Juhendamisoskused üks ühele juhendamisel arstiõppes" **
15:15–15:30 Paus
15:30–16:30 III ettekanne: Grete Arro “What is productive failure in learning and how it supports conceptual development”
18:00 Õhtusöök

 

Kell

25. mai

9:00–9:30 Kogunemine
9:30–11:15 IV ettekanne: Denise Ernst and Inga Karton "Why choose to use standardized patients for evaluating communication skills?"
11:15–12:15 V ettekanne: Nancy Weigle "Learner variation"
12:15–13:00 Lõuna
13:00–14:30
Paralleelsessioonid

II sessioon:

Nancy Weigle

"Motivational Interviewing"

II sessioon:

Jonathan Fischer

"Teaching communication skills at the bedside" *

II sessioon:

Denis Ernst, Inga Karton

"What is a MISP and how do we do it?"

II sessioon:

Julius Juurmaa

"Struktureeritud meditsiini praktiseerimine ja õppekava disain" **

14:30–14:45 Paus
14:45–16:15

III sessioon:

Nancy Weigle

"Teaching in a fast-paced environment" *

III sessioon:

Jonathan Fischer "Facilitating teaching communication in small groups with role play"

III sessioon:

"Kas suhtlemist on võimalik mõõta?" **

III sessioon:

Riho Männik, Karmen Zadin

“Kuidas kindlustada hindaja objektiivsus – ekpertiis + kriteeriumid” **


* - märgistatud teemad on programmis mõlemal päeval.
** - märgistatud töötoad toimuvad ainult eesti keeles. 

 

Registreeru

#rahvusvaheline
Acknowledgements

Acknowledgements

#rahvusvaheline
Project methodology

Project methodology

#rahvusvaheline
General info

General info