Daisy Volmeril on õppimiskeskne, eneseanalüüsi ja individuaalset arengut toetav õpetamine. Tema õpetamisfilosoofias on õppija ja õpiprotsess kesksel kohal. Seda näitavad selgelt tema rakendatavad õppemeetodid, millest erilist esiletõstmist väärivad õpimapid ja OSCEd.
Õpimappide kasutamisel saavad õppijad oma arengut ise jälgida ja kokkulepitud piirides ka ise suunata. Õppejõud laseb tudengitel täita ja kasutab ka ise aktiivselt mahara keskkonna e-portfooliot praktikapäeviku ja sotsiaalfarmaatsia õppeaine ülesannete täitmiseks. See annab hea ülevaate, mida tudengid järjepidevalt teevad ning kuidas õppeainet ja õpetamist vastavalt paremaks muuta.
OSCEd on struktureeritud, päriselulist situatsiooni imiteerivad õpiolukorrad, kus õppija peab integreerima teoreetilised teadmised ja (ülekantavad) oskused etteantud situatsiooni. OSCEde loomiseks kaasab Volmer praktikuid ja vabatahtlikke “näitlejaid”, et konstrueeritud situatsioonid õppijatele võimalikult tõetruud näiksid ja neid järgnevaks praktikaks maksimaalselt ette valmistaksid. Sellele järgneb tagasiside nii õppijalt, õppejõult kui ka “näitlejalt”. Seega suunab kogu õppimisprotsess õppijat kohe oma tegevust analüüsima ja otsima ka arenguvõimalusi andes ka pikemaajalise vaate õppija arengule.
Teaduslik mõtteviis peegeldub Volmeri õpetamises mitte ainult õpitava sisu vaid ka vormi osas. Ta on kursis oma eriala ja selle õpetamise uusimate suundadega ning täiendab end selles vallas pidevalt. Peamiselt tähendab see OSCE testi sisseviimist. Praktiliselt kordades kasulikum kui paberil testi täita ning saanud väga positiivset vastukaja ka tudengitelt.
Volmer on pälvinud ka Tartu Ülikooli hea õpetamise grandi ja esitlenud konverentsidel oma õpetamise uurimise tulemusi.
Volmer teeb nii õppejõu kui ka programmijuhina tihedat koostööd nii oma eriala kui ka teiste erialade esindajatega, suurendades nii õpitu ajakohasust ja vastavust ühiskonna ning tööturu ootustele. Kui õppijad Volmeri tegevust õppejõuna kokku võtavad, siis sobib selleks kõige paremini õpetamise heas tavas leiduv sõnastus "
Õppejõud näeb ise ja suunab ka üliõpilasi nägema oma eriala osana ühiskonnast ning reflekteerib ja mõtestab nii enda kui ka üliõpilase töökogemust. Hea õpetamine toetab õppimist selliselt, et lõpetaja on valmis tööeluks ja oma panuse andmiseks ühiskonna hüvanguks.